The Dream (English and Catalan versions)

The Dream

ENGLISH:

I want to live the dream of something

that is not meant to be.

Such is the world of passion,

ephemeral moments fade

like the fog over San Francisco Bay.

Why do we fall in love

with people we cannot have?

Never thought that this would happen

to a person like me.

Yet I am like everyone else.

In golden waters I bathed,

I was chasing my dream.

My skin was golden-stained

while my heart so fast raced.

I lived the dream three days

and then it went away.

You held me in your arms,

a sweet loving embrace.

Was it only a friend’s hug?

How was I to find out?

Too shy to speak and tell you what I felt

as our fingers touched.

I shivered and felt dizzy

with the wine I had drunk.

I listened to your voice, looked you in the eyes

and felt electrified.

Enchanting smile and lips

that I wanted to kiss.

Will I ever have the chance

to live this dream again?

 

 

CATALÀ: El somni

 

Vull viure el somni d’allò

que no ha de ser.

Així és el món de la passió.

moments que s’esvaeixen efímers

com la boira a la badia

de San Francisco.

Per què ens enamorem

de qui no podem tenir?

Mai vaig pensar que això podia passar-li

a una persona com jo.

Però sóc com la resta.

Em vaig banyar en aigües daurades

perseguint el meu somni.

La pell tacada d’or

mentre el cor bategava ben fort.

Vaig viure el somni tres dies,

després va esvair-se.

Em vas tenir als braços,

dolça i càlida abraçada.

Només com les que es fan els amics?

Com ho podia saber?

Massa tímida per parlar i dir-te què sentia

quan els nostres dits es tocaren.

Em vaig estremir, sentint-me marejada

amb el vi que havia begut.

Vaig escoltar la teva veu mirant-te als ulls

i em vaig sentir electrificada.

Somriure encantador i llavis

que volia besar.

Tornaré a tenir mai l’oportunitat

de viure aquest somni altra vegada?

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

